Tietoja minusta

Oma kuva
Vanheneva ja haurastuva: ilman sarvia ja kohta varmaan hampaita; exänä: ope (luokan-, erityis-), lautamies + ties mitä - ja mikä huvittavinta = humanististen tieteiden kandidaatti HUK. Tällä POTULLA eli potalla ähistään omanlaisesti, ylen viisaita vältellen. (Blog content may be published in part or entirety by any print, broadcast or internet/digital media outlet, or used by any means of social media sharing.)

torstai 17. helmikuuta 2022

Ei vielä alkanutkaan

 Putinin sota Ukrainassa 🩸🩸

On jo torstai, Bidenin ennustus ei ole toteutunut keskiviikkona alkavasta sodasta, mistä Putin veisteli kelloaan katsellen kuittauksen natolaisille: - Kertositteko vielä tarkemman kellonajan.

Hevosenleikkiä ihmiskunnan kanssa.

Ulpu Korpelainen-Pakarinen 1999

Käy jotenkin mielessä, että Putin lukisi samaa autenttista kirjaa, joka minulla on menossa, asettuen korsuun kirjoittamaan kirjettä kotiväelleen niin kuin Janne siskolleen:

Janne Hissulle 25/1 40 
No niin minä olen ollu Jumalan kiitos tähän asti terveenä ei ole sattunut mitään sairauksia vaikka onkin tällaiset olot. Nytkin ollaan tulilinjalla vartiossa konekivääri asemassa ja tätä minä kirjotan panoslaatikon päällä aivan konekiväärin vieressä joka on valmis antaman tulta silloin kun tarvitaan odotetaan nimitäin vihollisen hyökkäystä aivan näinä aikoina.”

”Kyllä hyvä jumala on varjellu minua ihmeellisellä tavalla monta kertaa – ei ole monta päivää aikaa kun tuli täysosuma vihollisen tykistä meidän konekivääriasemaan jossa olin minä ja kolme muuta vierasta kaikki yhdessä ryhmässä, josta minä muutama sekuntti aikaisemmin siirryin vähän syrjään olin juuri menossa jonkin metrin päässä kun ammus tuli siihen asemaan ja räjähti, minä käännyin katsomaan siihen paikkaan niin kaikki oli jo ohi kaksi kuoli silmänräpäyksessä ja kolmas haavoittui minä säilyin vammoitta, tämän vain sen tähden sinulle kerron että kun Jeesus varjelee niin ei mitään pahaa tapahtu.”

Eivätköhän enimmät sotahalut haihtuisi.

Kirjavinkeissä
+0°C  7+7 km 574 km/€ 93h

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti