Tietoja minusta

Oma kuva
Vanheneva ja haurastuva: ilman sarvia ja kohta varmaan hampaita; exänä: ope (luokan-, erityis-), lautamies + ties mitä - ja mikä huvittavinta = humanististen tieteiden kandidaatti HUK. Tällä POTULLA eli potalla ähistään omanlaisesti, ylen viisaita vältellen. (Blog content may be published in part or entirety by any print, broadcast or internet/digital media outlet, or used by any means of social media sharing.)

perjantai 20. syyskuuta 2019

Oletko lukenut syyskuussa kirjan?

jos, käy tasapainottamassa lehden gallupia tästä

20.9.2019
 
Kaks oli vastannut ennen minua - laskepa siitä.

Vastakysymys kuulukoon: Oletko  syönyt tässä kuussa?


KIRJA-ARVOSTELUT
*** 
myös

6 kommenttia:

  1. Eihän miten jouva, kun pittää käyvä puolukassa. Sitten talavella luvetaan jotta "kikkelit tärisevät", kuten Veikko Huovinen kuvaili kamarimusiikin soittamista tervahautojen, metsojen ja siikakeiton Kuhmossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ej

      huomenissapa ollaan Kuhmossa, suap nähä tärisennöökö nuo. ;)

      Poista
  2. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Andrea Maria, Tukholmasta, olen lääketieteen sairaanhoitaja Sahlgrensan yliopistollisessa sairaalassa. Olen naimisissa yli 6 vuotta kahden lapsen kanssa, suhteeni mieheni Andreaan oli aluksi makea, romanttinen ja muuttui myöhemmin painajaiseksi kauhistuttavaksi, koska aviomieheni huijasi minua todella ja etsiä tapaa saada nopea avioero, hajotimme ennen 3 kuukautta sitten ja tulimme takaisin takaisin niin paljon kerjäämisen jälkeen mukavilla rakkauden lahjoilla. Rakastin mieheni niin paljon. En halua irroittaa häntä toiselle naiselle, en olisi voinut tehdä mitään vahingoittaakseen häntä tai saamaan hänet tuntemaan minusta pahaa enää. Halusin hänen olevan vain kotona rakastamassa minua ikuisesti. Selitin tilanteeni ystävälle työssä, ystäväni Jennifer, hän neuvoi minua ottamaan mieluummin yhteyttä afrikanan maasta peräisin olevan rakkausloitsun pyytäjän nimeltä Dr.Oduduwa taikarakkauden loitsuosuusrukouksella palauttaakseen takaisin entisen rakkauden, että hänellä on voimakas lahjakkuus viehätys tuoda rakkauden ja luottamuksen takaisin mihin tahansa rikkoutuneeseen avioliittoon tai rikkoutuneeseen rakkaussuhteeseen, uskoin ja kokeilin sitä, ja se toimii minulle, lähetän sähköpostiviestin Dr.Oduduwalle hänen alla olevan henkilökohtaisen yhteyshenkilön kautta;
     {Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    Dr.Oduduwa vastasi viestiini ja sanoi, että hän voi auttaa minua palauttamaan entisen rakkauteni välittömällä charmilla rakkauden osuudella. Olin erittäin onnellinen löytääkseni tämän miehen auttamaan minua, seurasin kaikkia hänen ohjeitaan tarkkaan vaihe vaiheelta rukoilemalla ja loitsemalla. tein itse talossani valoisilla kynttilöillä öisin. Oduduwa kertoa minulle kaiken, mitä minun kotona on tehtävä yöllä rukouksissa, rakastavat oikeinkirjoitusprosessia. Tein kaikki ohjeiden mukaan. se alkoi työskennellä minulle, koska muutaman tunnin kuluttua sain puhelinsoiton mieheltäni, olin niin yllättynyt ja järkyttynyt, koska hän on lopettanut puhelun tai tekstiviestien lähettämisen minulle viesteistä viimeisen 3 kuukauden jälkeen, nyt suoritan heti rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseni aviomies Andrea palasi kotiin pyytämään anteeksi minulta, olen niin onnellinen kuinka rakkausosa toimii mieheni kanssa positiivisesti 2 päivän kuluessa hän on palannut kotiin. Tällä hetkellä aviomieheni ja minä elämme molemmat onnellisena rakkautena enemmän kuin koskaan ennen. Olen kiitollinen suurmiehelle Dr.Oduduwalle hänen lahjakkaista kyvyistään. Pelkäsin aluksi epäilystä, mutta yritän sen ja se toimii minun hyväni.
    Suosittelen vilpittömästi Dr.Oduduwaa jokaiselle, joka pyrkii palauttamaan takaisin menetetyn rakkaussuhteen tai rakkausloitsun todellisen rakkauspartnerin löytämiseksi.
    Vain tohtoriOduduwa WhatsApp .: +79268011965

    VastaaPoista
  3. Itse olen puolestani saanut apua kaikenlaisiin vaivoihin tohtori Josef Mengelen klinikalta Lemminkäisenkadulta Turussa. Suosittelen lämpimästi.


    Kysymys siitä, olenko lukenut tässä kuussa yhtään kirjaa, on liian älytön vastattavaksi. Puolikoitakin on huonosti, kuulemma.


    T. JV

    VastaaPoista
  4. … puolukka siksi outo kasvi, ettei oikeinkirjoituskaan suju...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jvon

      kunhan ei vaan Populin Voksi ois etsiny uuden muodon ja nimmarin sen varjolla tohtii lähestyä! :)

      Me muuten kerättiin puolukoita ja saatiin toista ämpärillistä survottuna - iliman mittää linikoita.

      Poista