sivu IV A
"Tokkopa tää 50 pennillä perille
tulee, mutta lunastatpahan sitten Rönkön rouvalta tai Pakkasen E:ltä tään
kirjeen ! (mulla ei oo rahnaa)
VOI SURKU, kun ei oo DX-ratioonia
täällä. Kaverilla on transistoriratiooni, mutta siinähäntä ei ole lyhyviä
aaltoja.
Kovaa
ajavatten pahukset täällä noilla autoloilla. Ei siinä köyhä poika arvoo männä
16.00 – 17.00 –ruuhkaan seikkailemaan. Polliisit siellä huitovat keskellä risteystä
ja heiluttavat semmosta pulikkata. Saa varoa etteivät ne sillä päähän kolahuta.
Ja sittön ne puhaltavatten pilliä. HURRRRRR."
Tuo
on liikennelaitoksen sininen sähkökäyttöinen Bussi
|
Eikä näytä liikenne siitä rauhoittuneen:
VastaaPoista"Mutta elämänpiiri supistuu kaiken aikaa.
Siitä Eskola on kiitollinen, että hän asuu Tampereen Tammelassa, jossa monet palvelut on saavutettavissa lyhyen kävelymatkan päässä eikä vilkasliikenteisiä katuja tarvitse ylittää."
Tampereen yliopiston ex sosiaalipsykologian professori Antti Eskola, Kotimaa-lehti 17.11.2016, helpottuneena.
Eskolan uusin kirja: http://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/vanhuus-helpottava-huolestuttava-kiinnostava/
Novellin aineksia alakaa olla. Oottelen jännityksellä, millon löytyy opiskelun kannalta oleellinen paikka, kapakki.
PoistaHyvä sähköautopropagandaväki
VastaaPoistaNyt vasta hoksasin, jotta se piirros esittääkin tamperelaista trolleybussia. Yhennäkösyys kun ei ihan matsannut :-)
Lopettivat mokomat sähköbussit tykkänään, mutta nyt ovat ratikoita laittamassa.
Ehkä tulevaisuudessa on jokaisella manselaisella oma Tesla, hintakin kuuluu olevan halpa, ainoastaan 120 tonnia per auto, ja koko viishenkinen perhe siihen mahtuu.
Sitten on Suomen sähköedelläkävijäkaupunki palannut juurilleen. Siellähän paloivat ekat sähkölamput Finlaysonilla jo melkeen ennenku Edison ehti keksiä !
Voksi, sir
PoistaLamppu syttyi!
=
Nehän vois sitä länsimetroosa hesalaiset jatkaa samantien Manseen asti!